آموزش استخراج طلا و نقره
تلفن:
09359955453 - ساعت تماس از 9 تا 21

وقتی محلول هایی را که در آنها طلا و نقره حل شده است فیلتر می کنید، کاغذ صافی به این محلولها آغشته می شود و در نتیجه مقداری از طلا و نقره در کاغذ صافی باقی می ماند و باعث کسری طلا یا نقره در پایان کار می شود. بنابراین نباید این کاغذهای صافی را دور بریزید، بلکه باید آنها را نگه دارید و در زمان مناسب بازیافتشان کنید. متاسفانه بازیافت طلا و نقره از کاغذهای صافی فرایندی ساده – حداقل آنطور که به نظر می رسد – نیست، چراکه کاغذهای صافی بسته به اینکه به طلا آغشته شده باشند یا نقره، باید به گونه ای متفاوت از هم و در یک فرایند چند مرحله ای بازیافت شوند.

آموزش بازیافت طلا و نقره از کاغذ صافی

از این رو، یکی از فصل های کتاب آموزش “بازیابی شیمیایی طلا و نقره از جواهرات و قطعات الکترونیکی” به همین موضوع اختصاص دارد که در آن نحوه بازیافت طلا از کاغذهای صافی آغشته به طلا و نحوه بازیافت نقره از کاغذهای صافی آغشته به نقره، به صورت کامل و مرحله به مرحله توضیح داده شده است. این فصل یکی از مهم ترین فصلهای کتاب محسوب می شود و شامل مباحث اصلی زیر است:

  • توضیحاتی در مورد کاغذهای صافی مستعمل و طرز نگهداری آنها
  • آموزش سوزاندن مواد ازجمله کاغذهای صافی مستعمل
  • مراحل بازیافت نقره از کاغذهای صافی آغشته به کلرید نقره
  • مراحل بازیافت نقره از کاغذهای صافی آغشته به نیترات نقره و نقره
  • مراحل بازیافت طلا از کاغذهای صافی آغشته به کلرید طلا و طلا

پس از مطالعه این فصل شما خواهید توانست که طلا و نقره را از کاغذهای صافی مستعمل بازیافت کنید و بدین طریق از هدررفت بخشی از طلا یا نقره خود جلوگیری کنید.

کتاب آموزش بازیافت طلا و نقره

دانلود کتاب آموزش بازیابی شیمیایی طلا و نقره

جهت آشنایی بیشتر با این کتاب می توانید از طریق لینک زیر، نمونه‌ای از کتاب را دانلود کرده و عنوان ها و بخشی از مطالب کتاب را بررسی فرمایید:

دانلود نمونه‌ای از کتاب آموزش بازیابی شیمیایی طلا و نقره

همچنین برای خرید یا مشاهده اطلاعات کتاب، روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید و مشاهده اطلاعات کتاب آموزش بازیابی شیمیایی طلا و نقره

error: کاربر گرامی، کپی‌برداری از این سایت ممنوع است و پیگرد قانونی دارد