آموزش استخراج طلا و نقره
تلفن:
09359955453 - ساعت تماس از 9 تا 21

دودهای اسیدی که در حین اسیدکاری نقره یا تیزابکاری طلا تولید می شوند، یکی از بزرگترین مشکلات در فرایند استخراج شیمیایی طلا و نقره هستند؛ چراکه این دودها بسیار سمی و خطرناک هستند و قادرند آسیب های جبران ناپذیری را به ما وارد سازند. برای مثال اگر دودهای اسید نیتریک یا تیزاب سلطانی را استشمام کنیم، این دودها وارد اعضای بدن ما (مثلا ریه) می شوند و سپس با آب موجود در بدن ترکیب شده و دوباره به اسید نیتریک تبدیل می گردند. دانستن این موضوع کافی است تا ما را مجاب کند که برای کارگاه خود یک هود اسیدکاری و در صورت نیاز یک اسکرابر (تصفیه کننده دود اسید نیتریک و تیزاب سلطانی) تهیه کنیم.

آموزش ساخت هود اسیدکاری و اسکرابر

به همین منظور در فصل دوم کتاب بازیافت شیمیایی طلا و نقره از جواهرات و قطعات الکترونیکی، نحوه ساخت هود اسیدکاری و اسکرابر یا همان تصفیه کننده دود اسید نیتریک آموزش داده شده است تا خریداران کتاب بتوانند برای کارگاه خود، هود اسیدکاری و اسکرابر بسازند. برخی از مهم‌ترین مباحث این فصل از کتاب به شرح زیر است:

  • تعریف هود اسیدکاری و اسکرابر و آشنایی با طرز کار آنها
  • آموزش ساخت هود اسیدکاری به صورت مرحله به مرحله
  • آموزش ساخت اسکرابر (تصفیه کننده دود اسید) و نحوه کار با آن

پس از مطالعه فصل دوم کتاب قادر خواهید بود که خودتان و بدون نیاز به فیلم یا هر منبع آموزشی دیگری و البته با حداقل امکانات لازم و با صرف هزینه ای کم، یک هود اسیدکاری و یک اسکرابر بسازید و از آنها در فرایند اسیدکاری و تیزاب کاری طلا و نقره استفاده و از خود در برابر دودهای اسیدی و بخارات سمی محافظت کنید.

کتاب آموزش بازیافت طلا و نقره

دانلود کتاب آموزش بازیافت شیمیایی طلا و نقره از جواهرات و قطعات الکترونیکی

جهت آشنایی بیشتر با این کتاب می توانید از طریق لینک زیر، نمونه‌ای از کتاب را به صورت رایگان دانلود کرده و عنوان ها و بخشی از مطالب کتاب را بررسی فرمایید:

دانلود نمونه‌ای از کتاب آموزش بازیافت شیمیایی طلا و نقره

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کتاب یا خرید آن، روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید و مشاهده اطلاعات کتاب آموزش بازیافت شیمیایی طلا و نقره

error: کاربر گرامی، کپی‌برداری از این سایت ممنوع است و پیگرد قانونی دارد