گاهی اوقات به برخی از دوستان که مشکلاتشان را در اینستاگرام یا سایت بیان می‌کنند، مستقیم یا غیرمستقیم پیشنهاد می‌کنم که کتابم را خریداری و مطالعه کنند یا اگر به زبان انگلیسی آشنایی دارند، کتاب‌های خارجی که بعضاً رایگان هستند را بخوانند. دلیلش هم این است که احساس می‌کنم آن اشخاص به اندازه کافی مطالب سایت را خوانده و حالا وقتش رسیده که یک قدم رو به جلو بردارند!

اما از آن طرف هم تعداد زیادی از اعضای ایزی‌گلد هستند که رک و مستقیم به ایشان می‌گویم که کتاب من را نخرید! این کار من دلایل مختلفی دارد که مهم‌ترینش را خدمتتان توضیح می‌دهم. بسیاری از دوستان هستند که اقدام به تیزاب‌کاری و اسیدکاری موادشان می‌کنند و بعد که کار خراب شد (بیشتر در مرحله خنثی‌سازی و رسوب دادن طلا) با من تماس می‌گیرند که کمکشان کنم و البته من هم تا جایی که بتوانم راهنمایی‌شان خواهم کرد. خیلی از این دوستان وقتی با این واقعیت مواجه می‌شوند که طلا قرار نیست به این راحتی‌ها رسوب کند و مشکل حل شود، از من می‌پرسند که “اگر کتاب شما رو بخریم درست میشه؟”؛ در صورتی که باید بپرسند “اگر مطالعه کنیم درست میشه؟”.

نکته اینجاست که همه این افراد اشتباهاتی را انجام می‌دهند که اگر مطالب سایت را می‌خواندند، حداقل کمتر این اشتباهات را مرتکب می‌شدند. به عنوان مثال خیلی از این افراد به مشکل‌خورده از آزمایش کلرید قلع استفاده نمی‌کنند؛ در حالی که من در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام خدمتتان عرض کرده‌ام که بدون استفاده از آزمایش کلرید قلع، مثل یک فرد نابینا می‌مانید که می‌خواهد بدون کمک از وسط بزرگراه بگذرد. من آموزش ساخت محلول کلرید قلع را در سایت قرار داده‌ام و نتیجه مثبت طلا در آزمایش کلرید قلع هم در سایت ذکر شده است. بنابراین وقتی کسی این آموزش‌ها و مطالب رایگان سایت را نمی‌خواند، چه دلیلی دارد که کتاب من را خریداری کند؟

اگر تصور می‌کنید که در کتاب من روش‌های جادویی توضیح داده شده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بدون زحمت طلایتان را استخراج کنید، سخت در اشتباهید و اگر هم فکر می‌کنید مقالات سایت بی‌فایده هستند، باید بگویم آن‌هایی که کتاب من را خریداری کرده‌اند، می‌دانند که از طرف سایت یک پیامک برایشان ارسال می‌شود که در آن پیامک ذکر شده که مطالب وب‌سایت مکمل کتاب است. بعضی از مقالاتی که در این سایت وجود دارد، قرار بوده که جزئی از کتابم باشد که به دلایل مختلفی به صورت رایگان در سایت منتشر شده است. با کمک همین مقالات، تا به حال چندین نفر موفق به استخراج طلا از خاک یا ضایعات الکترونیکی شده‌اند، که بعضی عکس طلایشان را برای من فرستاده و من آن‌ها را در صفحه اینستاگرامم گذاشته‌ام.

درواقع از نظر من، مقالات و ویدئوهایی که در سایت منتشر شده، سطح اول یادگیری است و مطالعه کتاب – که می‌تواند کتاب من یا دیگری باشد – سطح بعدی یادگیری است که پشت سر گذاشتن هر دو سطح برای شروع کار عملی لازم و ضروری است. وقتی فردی نه مطالب رایگان سایت را می‌خواند و نه به توصیه‌هایی که در سایت شده عمل می‌کند، با خریداری کتاب من مشکلش حل نخواهد شد؛ چراکه مشکل جای دیگری است. همراهان عزیز ایزی‌گلد قبلاً گفتم، بازهم تکرار می‌کنم، هیچ راه میانبری به جز ماه‌ها مطالعه و تحقیق وجود ندارد. چند سال پیش خود من خیلی گشتم، نبود، شما هم نگردید نیست!